بارگذاری...

 

روش های مشارکت مردم در تارنمای شرکت برق منطقه ای خراسان:

 

1-     کلیه مراجعه کنندگان پرتال می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق “ثبت نظرات و پیشنهادات" در پایگاه اطلاعرسانی  اداره قرار داده‌شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواستهای واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. مراجعه کنندگان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.

 2-     امکان گفتگوی آنلاین(فروم) در سایت موجود می باشد که براساس دسته بندی علایق میتوان در آن بصورت آنلاین با همکاران و افراد برخط گفتگو داشت.

3-     مراجعه کنندگان پرتال می‌توانند از طریق سامانه “درخواست ملاقات با مدیرعامل ” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار داده‌شده است، درخواستهای خود را مطرح نمایند. درخواستهای واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند

4-     امکان ثبت و پیگیری در سامانه نظام پیشنهادات شرکت که بصورت کاملا مکانیزه به کارتابل های افراد ذی ربط ارسال میگردد و با استفاده از کد رهگیری قابل پیگیری می باشد.

5- مراجعه کنندگان پرتال می توانند از طریق منو “تماس با ما” / “اطلاعات تماس با  اداره کل”، شماره تلفن، پست الکترونیکی  مدیران و مسئولان اداره کل دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمايند.